Betkare - Bahis Forum | Deneme Bonusu

Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

Skype üzerinden sizlerle betkare forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden kişilere itibar etmeyiniz. İletişime geçmek için burayı tıklayınız.

Supertotobet 1k bakiyem Yok Oldu!

Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Dün basketbolda bu altyapının ,bazı çoklu seçenekleri iyi diye yatırım yaptım 1k parayı dün çekmedim . bugün ki bahislere oynarım diye ... Betco altyapısında 1 sitede de bakiyem vardı ..Herneyse velkelam .Ben büronun yaptığını düşünmüyorum siz siz olun beyler.Forum sayfasında vs ekran resmi atarken üye ıd felan bilgilerinize dikkat edin.Giriyolar hacı hesaba .Tek elde adam girmiş 1 k bahisi ezugi roulette basmış :D 17 vee 19 rakamına basmı bide 500-500 tl helal olsun . Ama ben helal etmiyorum haa .Kim bunu reva gördüyse ben helal etmiyorum .Ben bürodan şikayetçi degilim kendi mesuliyetim altındaydı zaten ben girdiğim zaman sürekli beni üyelikten atıyordu. Ekran resimleride burda bakabilirsiniz .. Helal etmiyem lannn etmiyorum .. allahsız vicdansızlar.Bahis sitesinde paranızı tutmayın..Ben para harcıyorum dayanamıyom diye sitede bırakıyorum parayı ama siz siz olun tutmayın hacı ben dersimi aldım ...Helal etmiyemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

toto4.png
supertotosikayet.png


kupon1.png
kupon2.png
kupon3.png
kupon4.png
 
Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
psikolojimi bozdunuzzz Allahsızlar piçlik yapıyosan gelin bize yapın paramızdan ne istediniz ? vallahi etmiyem helal etmiyem

 

Rookie

Yönetici
Admin
Kayıt
20 Ara 2019
Mesajlar
1,814
Tepki puanı
2,207
Geçmiş olsun. Bakiye 500 TL veya 1000 TL üzerine çıkınca parayı güvene almak için varsa oynadığınız siteden 2 aşamalı doğrulama özelliğini aktif hale getirin. Hesabın giriş bilgilerini bakiye yükseltme işlemler için kimseyle paylaşmayın. Tüm bunları yapmanıza rağmen hesabınıza giriş oluyorsa site hesabınızı boşaltıyordur.
 
Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Geçmiş olsun. Bakiye 500 TL veya 1000 TL üzerine çıkınca parayı güvene almak için varsa oynadığınız siteden 2 aşamalı doğrulama özelliğini aktif hale getirin. Hesabın giriş bilgilerini bakiye yükseltme işlemler için kimseyle paylaşmayın. Tüm bunları yapmanıza rağmen hesabınıza giriş oluyorsa site hesabınızı boşaltıyordur.
aynen başkan şimdi biri girmiş mi yoksa site işimi bilemiyorum ama şimdi 1k para içinde bi site bunu yapmaz heralde ya?
 
Kayıt
26 Eyl 2020
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Moderatörün son düzenlenenleri:

Hawking

Üye
Kayıt
5 Eki 2020
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Seni bilen birisidir mailine ulaşıyorsa patlatmıştır. Yoksa site girip ne oynasın rulete 2 rakama...biri sana gıcık belliki kaybetmesi istemiş...
Aynı ev ip varsa o da ihtimal...
Ayrıca yukarıda üyelerde demiş marsbahis bets10 jojobetgibi siteler sağlam hem telefona sms kod gelip giriyorsun kimse giremez senden başka. Dandik sitelere Üye oluo kasma boşuna. Bir arkadaşın da başına geldi 20bin tl si gitti ona da demişler poker oynamışsın 3 5 bin tl gibi 10 dakika da sıfırlanmış...ki arkadaş pokeri pişti zanneder öyle anlamaz kağıt oyunlarını ama bahis oynar aruzbet mi öyle birşey di site...bu siteler merdiven altı denilen siteler zaten vur-kaç biraz ödeme yaparlar 3 5 ay sonra vurgun yapıp kaçarlar başka isimle çıkarlar
 
Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Seni bilen birisidir mailine ulaşıyorsa patlatmıştır. Yoksa site girip ne oynasın rulete 2 rakama...biri sana gıcık belliki kaybetmesi istemiş...
Aynı ev ip varsa o da ihtimal...
Ayrıca yukarıda üyelerde demiş marsbahis bets10 jojobetgibi siteler sağlam hem telefona sms kod gelip giriyorsun kimse giremez senden başka. Dandik sitelere Üye oluo kasma boşuna. Bir arkadaşın da başına geldi 20bin tl si gitti ona da demişler poker oynamışsın 3 5 bin tl gibi 10 dakika da sıfırlanmış...ki arkadaş pokeri pişti zanneder öyle anlamaz kağıt oyunlarını ama bahis oynar aruzbet mi öyle birşey di site...bu siteler merdiven altı denilen siteler zaten vur-kaç biraz ödeme yaparlar 3 5 ay sonra vurgun yapıp kaçarlar başka isimle çıkarlar
yok broya sportotobet eski sitedir ben sitelerden bahis oynamaya başladığımdan beri var yani . Zaten siteden böyle bir durum beklemiyorum ancak dediğin o 20 bin tl mevzusu özellikle pokerdeyse yüksek ihtimal %90 site içerisinde çalışan bir eleman hesabı ele geçirmiş pokerde başka bir hesaba aktarıp o parayı da çekmiştir . Öyle şeyler çok dönüyor kısaca paranın olduğu yerde her türlü şeytanlık dönüyor desek doğru olur .Gitti tabi olmuşla ölene çare yok tabi ki
 
Üst