Betkare - Bahis Forum | Deneme Bonusu

Bu bilgi paylaşım bahis forum sitesinde T.C.K. 7258 sayılı kanunun 5. Maddesi gereğince kesinlikle yasadışı bahis oynatılmasına izin verilmemektedir. Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

Skype üzerinden sizlerle betkare forum adına reklam için iletişime geçtiğini iddia eden kişilere itibar etmeyiniz. İletişime geçmek için burayı tıklayınız.

Kazandı Arka G.-Start Lub./Polonya/14.09.2020/8.25 Oran

Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Arka takımına geçen maçında handisiz vermiştik 3 orandan ekmek yedik orda .. Maçı izledim en skorer oyuncularını göremedim ne ilk 5 de ne de yedeklerde göremeyince,araştırdım ki O,oyuncuda geçen hafta Reggiana takımına transfer olmuş.Yani geçen ki maçı yendiler çünkü Slam takımı harbiden dengine göre degildi fark attılar geçtiler zaten .. Ancak Lubin takımı öyle mi ? Öyle degil. Lubin takımı şuan kıyaslarsak daha iyi bir kadrosu var zaten Start Lublin takımı iyi bir takım Takım seri win çekmeyi çok seviyor .. Yane bu maç düz bitmeyedebilir .. Start lublin takımı genellikle ilk 2 çeyrekde kendini çok kasmayı sevmeyen bir takım arka takımıda öyle .. İlk yarı karışık olabilir maç ama finish oldugunda Start takımının ben rahat yeniceğini düşünüyorum ve Lublin takımı güzel savunma yapar atmaz bazen ama attırmazda ... Yedirmez bu maçı kolay kolay ..

Benim Bahisim ;

Start Lublin (-3.5) Handikap Oran 1.73

Süpriz Bahis ;

İY/MS : Arka G/Start Lublin
Oran: 8.25 ( Ay sonu bu bahis,istatistiklerden sayılmayacaktır)
 
Kayıt
24 Ağu 2020
Mesajlar
1,033
Tepki puanı
622
Bu maça toplamda 40 tl para ayırmıştım,imkan bu hacı yapıcak bişey yok 10 tl 1/2 ye oynadım . 20 tl kombin var diger maçlarla 20 tl de canlıdan alt baremlerden bahis aldım çeyrek.Mislici olsaydım bu maçta 35-40 bin para koymuştum .Bu arada tüpçü 5.75 orandan açmıştı 1/2 oranını ancak betcoda 8 orandı.

Benim Bahisim ;

Start Lublin (-3.5) Handikap Oran 1.73 WİN

Süpriz Bahis ;

İY/MS : Arka G/Start Lublin
Oran: 8.25 ( Ay sonu bu bahis,istatistiklerden sayılmayacaktır) WİN



ok.png
 
Üst